علی جون



*.:。✿*゚ ‘゚・عشقم دوستتـــــــــــدارم*.:。✿*゚ ‘゚・

ilove you ali

          سلام علی جونم خوبی خیلی دلم برات تنگ شده  خیلی زیاد عاشقتم فداتشم

  دوستتدارم زندگی من یادته بهم چی گفتی؟گفتی بعدمن ازدواج میکنی گفتم ن

        گفتی بچمو بزرگ میکنی گفتم ن دوباره سوالتو پرسیدی و

       من گفتم ن چون تونباشی منم نیستم    عزیزم

               به اندازه تمام دیونه های دیونه خونه دیونه وار دیونتم

                               عشق بی پایان من

                                                                  



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت1:31---10 مرداد 1393
سلام گلم اوخی ایشالله منو تو به عشقمون برسیمگلم چرا تبادل لینک نمیکنی اینطوری به وبای دیگه هم سر میزنی اونا هم بهت سر میزنن نظراتتم زیاد میشن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:
نوشته شده در پنج شنبه 9 مرداد 1393برچسب:,ساعت 20:37 توسط تنها 44 |




ابزار پرش به بالا

قالب وبلاگ | قالب
گالری عکس
دریافت همین آهنگ